
Wsparcie biznesowe
Usługa, która będzie świadczona przez eksperta ma na celu stworzenie, przebudowę lub optymalizację systemu zarządzania w firmie, co pozwala
uzyskać firmie większą efektywność i dynamikę pracy, a osobom
zarządzającym
pełniejszą kontrolę nad firmą. Usługa ma charakter indywidualny wobec
każdego osobnego startupu i składa się z dwóch części. W części pierwszej
startup udostępnia ekspertowi informacje na temat zarządzania w swoim
przedsięwzięciu, na podstawie których ekspert we własnym zakresie
przygotowywuje paletę rozwiązań, które pozwolą zwiększyć jakość pracy w
danym startupie. Część druga to etap pracy wspólnej, w której ekspert
spotyka się z startupem na określony czas (1-3 dni) i w realnych,
praktycznych sytuacjach wdraża rozwiązania z zakresu zarządzania. W wyniku
zaimplementowania usługi startup powinien zrozumieć i nauczyć się
korzystać
z indywidualnie zaprojektowanego przez eksperta systemu zarządzania,
zwiększającego możliwości firmy oraz usprawniające pracę w dalszych
etapach
akceleracji.
Usługa, świadczona przez eksperta-technologa ma na celu stworzenie,
przebudowę lub optymalizację procesu produkcyjnego w firmie, tak aby
uzyskać jak najlepszy efekt w przestrzeni efektywności, skalowalności,
jakości oraz wykonalności. Usługa składa się z dwóch części. W części
pierwszej startup udostępnia technologowi informacje na temat produktu
oraz
istniejącego procesu produkcyjnego, na podstawie których technolog
przygotowywuje paletę rozwiązań optymalnych dla produkcji danego produktu.
Ekspert-technolog przygotowywuje rozwiązania dla dwóch opcji – produkcja
własna lub produkcja zleceniowa. Część druga to określona czasowo (1-3
dni)
wspólna praca z startupem, której efektem jest wdrożenie optymalnego
procesu produkcyjnego w startupie lub (jeśli produkt jeszcze nie istnieje)
zaprojektowanie możliwie najkorzystniejszego procesu.
Usługa świadczona przez eksperta w zakresie komunikacji ma na celu
stworzenie, przebudowę lub optymalizację strategii i treści komunikacji w
startupie, tak aby dla podmiotów zewnętrznych przekaz startupu był spójny,
zrozumiały oraz atrakcyjny. Usługa składa się z dwóch części. W części
pierwszej startup udostępnia ekspertowi informacje na temat produktu oraz
istniejącego procesu produkcyjnego, na podstawie których ekspert
przygotowuje strategię komunikacji. Część druga to określona czasowo (1-3
dni) wspólna praca z startupem, której efektem jest wdrożenie optymalnej
strategii komunikacyjnej w startupie. Należy zwrócić uwagę, na to że
strategia komunikacji ma uwzględniać etap na którym aktualnie znajduje się
firma, zatem obejmuje komunikację skierowaną nie tylko do klienta, ale też
do inwestora (jeśli produkt jeszcze nie istnieje, a wsparcie inwestorskie
jest potrzebne).
Usługa świadczona przez eksperta w zakresie sprzedaży ma na celu
stworzenie
strategii sprzedażowej oraz przeszkolenie członków startupu z zakresu
technik sprzedażowych, tak aby zmaksymalizować potencjał sprzedażowy
firmy.
Usługa składa się z dwóch części. W części pierwszej startup udostępnia
ekspertowi informacje na temat produktu oraz aktualnych doświadczeń
sprzedażowych, na podstawie których ekspert przygotowuje strategię
sprzedażową, oraz paletę technik sprzedażowych dostosowanych do danego
problemu (B2B, B2C itp.). Część druga to określona czasowo (1-3 dni)
wspólna praca z startupem, której efektem jest wdrożenie optymalnej
strategii sprzedażowej oraz wyszkolenie członków startupu w technikach
sprzedażowych.
Usługa opracowania modelu finansowego świadczona przez eksperta analityka
finansowego ma na celu stworzenie, przebudowanie lub optymalizację modelu
finansowego przedsięwzięcia, tak aby uzyskać wiarygodny model, który
pozwala sprawdzić założenia startupu dotyczące rentowności swojej firmy.
Usługa ma formę serii indywidualnych spotkań konsultacyjnych z analitykiem
finansowym i pracy własnej startupu, w wyniku którego startup sam tworzy
swój model finansowy w oparciu o arkusze kalkulacyjne udostępnione przez
eksperta i pod jego czujnym nadzorem.

